4 Şubat 2015 Çarşamba

Hazırlayanlardan Özge'ye...

 Ocak ayının son haftalarıydı… Doğum günün yaklaşıyordu.  Çok düşündüm ne yapabiliriz diye, çok kafa yordum. Fikirler hazırdı fakat gerçekleştirmek hayal gibi geliyordu. Bir tanecik arkadaşım @ozge_delisi (Şeyma) ile görüştüm, fikirlerimi beğendi ve istersek gerçekleştirebileceğini söyledi. Aradığımız bilgisayardan iyi anlayan bir #Kirazcan’dı. İlk mention o gün hiç tanımadığım, şimdilerde en sevdiğim insan @addictedozge (Melis)’ten geldi. Veee başlasın hazırlıklar… Biz hayal ettik @addictedozge gerçekleştirdi. O yüzden en büyük alkış ona! 
  Çok güzel bir şeydi bu. Hiç tanımadığımız Kirazcanlar sana ulaştırmak üzere doğum günü mesajı yolluyorlardı. Farklı farklı şehirlerde yaşan insanlarla aynı duyguları paylaşmaktan daha büyük mutluluk olamaz. Teşekkür ederiz, teşekkür ederim güzel insan! Varlığından, varlığının yarattığı bu tarifsiz duygudan büyük güzellik yok çünkü. Çok emek verdik bu iş için. Uykusuz kaldık, yemedik, içmedik, uğraştık, araştırdık☺ Değdi mi diye sorarsan eğer… Evet! Eğer gülümsemenin sebebi olabildiysek, her şeye değer.
 Yarattığın karakteri seviyoruz! Cumartesi akşamları evimize konuk olan o şapşal Öykü’yü, saf ve deli dolu kızı seviyoruz. Aynı zamanda Öykü’yü işleyen o anı yaşayan Özge’yi, iyi yürekli, doğru, dürüst insanı da seviyoruz.
 Sosyal yaşama, güncel olaylara karşı duyarlılığın, fikri hür, vicdanı hür insanlığının takdircisiyim… Önce insanlığına, vicdanına, duruşuna sonra sana hayranım! İyi ki doğdun, iyi ki varsın!
 Yeni yaşın sana başarı getirsin melek!

@cagla1609

Tam yirmi sekiz yıl önce bugün bir melek doğdu… Sen. Seni henüz sekiz aydır tanıyorum, daha öncede görmüştüm tabii ama Kiraz Mevsimi’nin Öykü’sü olarak sevdim seni.       4 Temmuzda seni gördüğümde araştırdım, araştırdıkça daha çok sevdim seni, zaman geçtikçe sevgim büyüdü ve büyümeye devam ediyor. Ablam gibisin… Hiç görmeden sevdiğim ablam. O samimiyetin, sıcakkanlılığın, içtenliğin, gülüşün… Huzur veriyorsun sanki. Kalbinin temizliği, güzelliği yüzüne yansımış.
 Biz bu blogu yaparken uğraştık, elimizden geleni yapmaya çalıştık değdi de. @cagla1609 (Çağla) ve @ozge_delisi (Şeyma) hayal etti ben gerçekleştirmeye çalıştım. Umarım yüzünün gülmesine sebep olabilmişizdir.
 İyi doğdun, iyi ki bizim her şeyimiz oldun, iyi ki varsın, yeni yaşın sana güzellikler getirsin.

@addictedozge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder